D&F helpt organisaties met het analyseren, reduceren en beheersen van veiligheidsrisico's. Want risico's kunnen immers leiden tot incidenten en incidenten kunnen leiden tot ongevallen.
De strategie die D&F hanteert om haar markt te creëren is een compleet aanbod van producten en diensten op 3 vlakken, namelijk technische veiligheid (machine- en procesveiligheid), veiligheidsmanagement en veiligheidscultuur en -gedrag.
Sinds 1993 is D&F Group B.V. gegroeid van 2 medewerkers naar bijna 30.
Een corporate website die bezoekers en (potentiële) klanten informeert over de expertises en diensten van D&F. Maar ook een saleskanaal met o.m. de mogelijkheid voor bezoekers om zich in online te schrijven voor de veiligheidstrainingen van D&F.
De website vormt enerzijds een platform voor interessante informatie (o.a. vrij toegankelijke artikelen en whitepapers die zijn te downloaden na registratie) binnen het vakgebied veiligheid. Anderzijds worden de producten en diensten D&F op aantrekkelijke wijze gepresenteerd . Alle secties vormen een samenhangend geheel door eenduidigheid in vormgeving, navigatie en interactie. Vrijwel alle content kan door medewerkers van D&F zelf worden beheerd middels het Spellbound CMS.